Automation is een essentieel onderdeel van always on-campagnes omdat het de sleutel is tot het efficiënt en effectief uitvoeren van continue marketingactiviteiten. Met behulp van geautomatiseerde technologieën kunnen marketeers repetitieve taken stroomlijnen, workflows automatiseren en gepersonaliseerde communicatie op schaal leveren. Door automation te omarmen als onderdeel van always on-campagnes creëer je blijvende impact, krijg je inzicht in resultaat en breng je marketing en sales samen.
De belangrijkste voordelen van always on-campagnes
Als organisatie wil jij inzicht in het resultaat van al je online marketinginspanningen. Waar veel bureaus rapporteren op leads, zetten wij een grote stap extra. Door marketing en sales meer te laten samenwerken zorgen we dat je inzicht krijgt in het rendement van campagnes en converteren we leads naar deals. Dit doen we met behulp van het HubSpot CRM. Eén krachtige businesstool waarmee je alle commerciële processen in je bedrijf stroomlijnt.
Neem gerust contact op met Ferdi de Been, Digital Strategist & HubSpot Consultant bij Brandgang