Gated en Ungated content

Vanuit onze contentmarketingstrategie gidsen we je door de verschillende manieren om informatie te delen met je doelgroep(en).

We maken gebruik van zowel gated als ungated content die we promoten via social media, wegzetten op externe websites of toevoegen aan je lead nurturing flows.

Wat is gated content?

Gated content is alle content die achter een ‘slotje’ staat. Vaak gaat het hier om een whitepaper, e-book of toegang tot een webinar of trainingsvideo. Om toegang te krijgen tot de content moeten potentiële klanten gegevens achterlaten zoals hun naam, bedrijfsnaam en/of e-mailadres. Gated content wordt voornamelijk ingezet voor lead nurturing. De klantgegevens worden gebruikt om leads warm te houden totdat klanten klaar zijn voor een afspraak.

Wat is ungated content?

Ungated content is alle content die ‘gratis’ toegankelijk is. Denk hierbij aan blogs, infographics, podcasts, brochures en cases. De content moet een gebruiker informeren of helpen met een probleem die ze ervaren. Omdat jouw product of dienst dat probleem kan oplossen, genereer je met je merk een meerwaarde voor je doelgroep. Daarnaast kan ungated content zorgen voor betere posities in Google (SEO). 

Contentformats die wij maken

Contentformats die wij van A t/m Z kunnen maken om je content bij de doelgroep te krijgen zijn: blogs, whitepapers, e-books, cases, brochures, video’s, displaybanners en 2d/3d uitleganimaties.

Direct starten met effectieve content?

Neem gerust contact met ons op voor een (digitale) kennismaking.

Wil jij content die aansluit op je online doelen?

Wij vertellen je er graag meer over.
Bel 013 -20 32 190 of:

  • “Door Brandgang is het conversiepercentage via SEA met 67% gegroeid”

    Jurgen Buuts
    Eigenaar - Calmzy
  • “Door Brandgang hebben we met onze social media campagne 4 keer zoveel aanvragen gehad als vorig jaar”

    Reinald Gerritsen
    Manager Marketing & Operations - Pluimen.nl