Hubspot Sales Hub

HubSpot Sales Hub

Verhoog het percentage deals uit leads en behaal je salestargets

Met de HubSpot Sales Hub zorg je dat marketing- en salesprocessen optimaal op elkaar afgestemd zijn. Door het toepassen van geautomatiseerde flows bouw je aan een efficiënt en effectief ecosysteem van leads, opportunities en deals. Daarnaast biedt de Sales Hub uitgebreide informatie over leads, zodat jij precies weet wat er leeft bij unieke prospects.

Met al deze data en informatie kan HubSpot de gezondheid van jouw pipeline voorspellen, automatisch content sturen om leads nog warmer te maken en rapporteren wat de meest geïnteresseerde prospects zijn.

Kortom HubSpot stelt jou instaat prospects te prioriteren op basis van succes rates. Zo behaal jij je sales targets en draag je bij aan de groei van de organisatie.

Features van HubSpot Sales Hub:

  • Automatiseer de volledige salesflow
  • Implementeer de dealfasen
  • Krijg inzicht in het online gedrag van prospects
  • Breng marketing- en salesactiviteiten samen
  • Segmenteer prospect- en klantdata
  • Personaliseer al je salesactiviteiten
  • Krijg notificaties als een prospect interesse toont
  • Automatiseer follow-up van sales
  • Zorg voor automatische upsell onder klanten
  • Maak automatische rapportages en dashboards
  • Track prestaties van het salesteam
  • Krijg inzicht in de dealwaarde per lead
Brandgang Bram gele achtergrond

Jouw sales automatiseren met HubSpot?

Neem gerust contact op met Bram van den Bemt, HubSpot Consultant bij Brandgang.

Succesvolle cases