De sales hub van HubSpot maakt het mogelijk om de bulk aan contactgegevens uit je CRM om te zetten naar persoonlijke sales. Zo is het mogelijk om per klant in te zien in welke verkoopfase deze klant zit. Daarnaast kun je in facturen of e-mails persoonlijke elementen toevoegen, zoals aantekeningen van een eerdere meeting. Ook kun je snel en eenvoudig een korte salespitch maken en toevoegen. Zo wordt data en sales eenvoudiger zonder onpersoonlijk te zijn.
Features van HubSpot Sales Hub:
Alvorens we starten met implementeren bekijken we de marketing- en salesprocessen binnen jouw organisatie. Ons advies is om de HubSpot Sales Hub altijd samen met de HubSpot Marketing Hub te implementeren. Zo heb je zicht op de complete klantreis van lead naar deal. Samen met jullie verkoopteam gaan we aan de slag met het veilig overzetten van data. We bepalen met elkaar de dealfasen en implementeren dit in HubSpot. Zo heb je in een oogopslag zicht op je pipeline en opportunities. Met HubSpot organiseer je jouw sales efficiënt en overzichtelijk vanuit één omgeving.
Neem gerust contact op met Bram van den Bemt, HubSpot Consultant bij Brandgang.