Alvorens we starten met implementeren bekijken we de huidige workflows en processen binnen jouw organisatie. We kijken of de Service Hub van Hubspot geschikt is voor jouw organisatie. Omdat de Hub deel uitmaakt van het Hubspot CRM Platform benut je de volledige kracht van de tool als ook al jouw klantdata in Hubspot staat. Zo kan je data gebruiken om de servicehistorie van klanten in te zien. Daarnaast is het mogelijk om workflows en processen volledig te automatiseren, zodat jouw klantenservice zich volledig kan richten op klanttevredenheid én klantgerichtheid.
Features van Hubspot Service Hub:
Koppel de inbox, de sociale media en de chat in één omgeving. Op die manier weet de servicemedewerker zeker dat ze geen vragen vergeten. In deze service hub kun je eenvoudig vragen omzetten in een ticket en hier prioriteit en een collega aan toewijzen. Je kunt er ook voor kiezen Hubspot automatisch de best passende collega toe te laten wijzen, zodat tickets automatisch ingeschoten worden. De servicemedewerker krijgt zo inzichtelijk welke tickets er zijn en kan deze een voor een verwerken .Zodra dit ticket wordt behandeld, kun je de klant automatisch een mailtje sturen. Communicatie is immers key.
Neem gerust contact op met Linda Houben, HubSpot Consultant bij Brandgang.