In het strategisch groeiplan dat we samen met je opstellen kijken we onder meer naar de missie van je bedrijf, je merkidentiteit, je kernactiviteiten , je doelgroepen en de toegevoegde waarde die jij en je merk te bieden hebben.
Een drietal doelen gaan we concreet invullen. Allereerst de kortetermijndoelen (< 1 jaar). In het verlengde daarvan de langetermijndoelen (3-5 jaar) en tot slot het ‘Big Hairy Audacious Goal’ (10+ jaar). Vervolgens gaan we per online kanaal een succesvolle strategie uitrollen om je bekendheid te vergroten en positieve associaties met je merk, producten en diensten te creëren.
Online campagnes meetbaar maken gaat bij ons verder dan enkel je mediabudget afzetten tegen de opbrengsten. Zo nemen we ook de (arbeids)kosten voor het opzetten en optimaliseren van campagnes mee in onze formule.
Naast conversiedoelen, kijken we ook naar hoe we online aan je merk kunnen bouwen. We leggen hierbij de nadruk op hoeveel mensen in aanraking zijn gekomen met een online uiting via bijvoorbeeld social media advertising. Daarnaast focussen we op het opwekken van vertrouwen onder de doelgroep, likeability creëren en positieve associaties met je product of dienst. Kortom, we zorgen met onze online performance strategie dat jouw bedrijf op korte en lange termijn groeit.
Neem gerust contact met ons op voor een (digitale) kennismaking.